Svar på kommentar

Lovisa Bengtsson ( anna bengtsson barn) om Ensa Snowball :D:
Det där är ju Snowe.:D::D:D:D:D: min klasskompis Linn har haft honom aslänge. och då fick jag ha honom på foder hemma hos henne. Så du har haft honom?:) han är undrebar. men nu är han så gammal.:( :)

Svar: Min lilla snowe var det. Snowe fick jag på foder sommarn -99 och mamma och pappa köpte honom till mig vinter -99. Sen har jag ägt honom hela tiden. Men när jag växte ur honom och det inte fanns nån annan som kunde rida och ta hand om honom så lämna vi ut han på foder. Vet inte vilket år det var men runt -04/-05. Sen i somras (2010) så tog vi hem honom igen då han skulle få sluta sina dagar här hemma på gården.
Så det har hela tiden varit min lilla Snowe som Linn har haft =)
Vad roligt att du oxå har haft glädje av honom, om ni har nå bilder på honom så får ni jätte gärna skicka dom =)




Kommentarer
Postat av: Lovisa B

Hej! ja han var jätte rolig att rida. Jag har bilder på honom som jag kan skicka till din mail :)

2011-06-17 @ 11:56:26
Postat av: Lovisa

Heej, Den där grimman köpte jag till honom när jag var skötare på honom när jag var hos Linn. Men sen när han skulle tillbaka till er. Så frågade jag dom om jag fick tillbaka den. Men deet fick jag inte.. :( Men den var ju hans men den var juu fin :)

2011-06-18 @ 15:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0