mina mål/drömmar ..

Jag tänkte ta upp lite om mina mål med min ridning (ponnytid).

Just nu: Så vill jag göra de bästa med mimmi dom den sista veckan
Och Jack vill jag utbilda så bra jag kan. Jag vill komma ut på nån lokal iallafall :)
Drömmar: tävla ungponnySM med jack. Drömmen är långt borta, men helt omöjligt är de inte. Men de krvävs väldigt mycket jobb!... :P
Vi får se hur de bilr med d-ponny. Som de ser ut nu blir det nog ingen egen. Pga. tidsbrist. Jag vill lägga mycket mer tid på skolan! Nu när det är betyg som gäller osv.
Men jag vill heller inte sluta helt med hästar. Så jag kanske hjälper nån med en d-ponny om några år?
Det är ett tag kvar det kanske händer lite på vägen :)
/ vilma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0