Hemma och är sjuk,,

Imorse när jag vakna så hade jag feber och lite ont i huvudet, så jag stanna hemma från jobbet.

Sov till 9 och gick ut till stallet och släppte ut hästarna. Det är nog den jobbigaste saken med att ha ett eget stall, fast man är sjuk eller vill sova eller nåt annat så måste man gå å släppa ut hästarna.
Får dåligt samvete om jag frågar nån annan om dom kan göra det bara för att jag vill sova. Så det är bara å pallra sig upp. Men Iallafall så fixade jag hela stallet innan jag gick upp till huset igen.

Jag gick även ut i hagen idag och fotade lite på hästarna nu när det är snö.. Vet ju aldrig hur länge den kommer stanna. Fick massa fina bider som jag ska slänga in i datan och ladda upp. Så vänta er bildbomb :) 


I eftermiddagen sen så måste jag rida mina hästar, Lia får ett lugnt skogspass och Lollo ska skrittas kanske provar trava lite.
Sen kl 7 ska jag iväg och kolla på EM i handboll på TV med handbollslaget.


Nu ska jag vila och proppa i mig lite mer tabletter så jag orkar göra det jag ska göra sen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0