Äntligen<3<3

salo igår så red jag salo i grus padocken.Jobbade han bara i skritt för det är första gången för året han blir riden ordentligt men det gick rätt bra han tyckte att det var jätte halt.
vi gjorde massa skänkelvikningar och flytta rumpan innåt och utåt det har han blivit jätte duktig på....
fast han försökte stegra några gånger men då smackade jag fram han och då slutade han men det är en jobbig sak med de och de är att han är liv rädd om man smackar för mycker så då typ sätter han av i sken och bara vill komma där i från

nu ska jag börja rida igång han ordentligt för snart börjar tävlingarna så jag hoppas att han har lyckan kvar att hoppa fast de har han men iallafall <3<3<3<3<3

lite info om min ponny salo


salo är 10 år och är en korsning imellan islandshäst och new forest
han är tävlad LB dressyr och LB hoppning
och startad lite fälttävlan
han har hoppat 120 cm med ryttare på.
han sin egen liten vilja ibland:/)
han har väldigt många personligheter tycker jag <3
han är 140.0 cm hög
han är svart/brun på vinter och sommaren mera guldbrun
han och jag har hoppat 1m

där har ni min ponny <3<3










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0