5 dagar kvar till min födelsedag

Min önskelista innehåller bara 2 saker!

En videokamera då den jag har nu tappade jag i stallgolvet och då gick några saker sönder.

Så om min mammsi ser detta så en sån här vill jag ha...... :P



HDR-CX360VE SONY

CX360VE Full HD-videokamera med flashminne

Videokamera med Full HD, suverän bildkvalitet och smarta funktioner

Upp till 13 timmars Full HD på 32 GB minne, vidvinkelobjektiv, 12x optisk zoom, 7,1 megapixel för foto, 3-tums LCD-skärm (7,5 cm)

  • Bilder av mycket hög kvalitet i svagt ljus med Exmor R™
  • Med vidvinkelobjektiv får du plats med mer i bilden
  • Spela in 5,1-kanaligt surroundljud med hög kvalitet







Och sen önskar jag mig en Canvas tavla på Sjaket, mitt hjärta <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0