Today

Idag så var det Lindelöw träning som stog på schemat för Lollo, så halv 1 så åkte jag, therese, Lea å Norma ner till Örebro.
Idag så hoppa vi mest olika linjer och bana på slutet. Lollo var superpigg i början, det är nästan jobbigt för hon vill bara fram,fram å mer fram samtidigt som hon står och stutsar på stället. Hon kan inte bestämma sig och om man manar på henne framåt så stutsar hon bara mer och helt plötsligt släpper det och då flyger hon iväg i galopp.

Men dom sista linjerna och banan blev bra, då hade hon blivit lite trött så hon kunde koncentrera sig på vad hon skulle göra.


När jag kom hem så var det Lia som stog på tur. Hon har haft 2 dagars vila så idag var hon pigg å glad.
Red med Vilma och Ebba runt Hällby, det gick jättebra och hon är inte rädd för något. Möte tillochmedd en älg idag på Hällbyskogen, synd att man aldrig har med sig kameran när man rider ut.





Nu ska jag pallra mig i säng då jag ska försöka vara så duktig som jag inte är å gå upp halv 6 imorgon för jag ska hinna rida Lollo innan jobbet. Så jag kan rida Lia efter jobbet och sen har jag handbollsträning halv 7.
Det skulle vara så mycket mer motiverat att gå upp och rida på morgonen om man hade ett ridhus.
Men så lyckligt lottad är jag inte...




Kommentarer
Postat av: emma

Hallå mera inlägg tycker jag. Har det inte hänt nått i stallet på en hel dag?

2011-09-28 @ 22:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0