Snart blir det sängen

Då var allt klart för kvällen.. tyvärr blev det ingen jätte träff på ponnyn vi var och provade men, men, man måste prova många innan man bestämmet sig för vilken.
Lollo blev inte heller riden, kom hem så sent så dom var lite galna och superhungriga när jag kom hem så då fick dom mat istället. Lollo får en liten mini vila på några dagar nu, sen så på Lördag så kör vi igång ordentligt och laddar inför tävlingen nästa helg.
Första inomhustävlingen, så då får vi se hur det går. Ska försöka åka till rdhuset några kvällar i veckan så hon får vänja sig.

Jag tycker inte alls om att rida i ridhus, det blir så instängd, ändå vill jag ha ett eget ridhus.... :P
Men det är just det när det regnar och är massa massa snö ute så det verkligen inte går att rida ute då skulle det vara underbart å ha ett ridhus, men helst vill jag vara själv i de så jag bara behöver tänka på mig.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0