Försöker så gott jag kan...

Försöker för fullt å skriva när jag kan... Ibland hinns det inte med, bloggen är ju inte direkt prio 1 i min lista..

Men nu har jag iallafall vart ute och klipp hela gräspaddocken, så nu ser den bra ut igen =)
Och det blir enklare å rida där nu. Tänkte ta kort på hur det såg ut men glömde så klart kameran inne i huset.


Idag ska Lia vila, imorgon ska hon ridas en snabbis och sen på Lördag ska vi på våran första pay and jump =)
Hoppas verkligen hon sköter sig, hoppar först 60cm och om det går bra hoppar jag 80cm oxå.
Nästa helg ska jag ju till Högbo med henne, om hon sköter sig så kommer vi få 0fel enkelt. Men om hon fjantar sig som hon brukar göra så kommer det bli lite fel. Vi får se =)


Nu ska jag iväg och prova en ponny, som min kompis ska kanske ska köpa. Vi får se vad det är för nåt, den står iallafall i Enköping så det är inte så långt att åka.
När jag kommer hem ska jag ut på Lollo, blir ett varv runt gropen i mörkret eller lite dressyr i paddocken.



Försöker skriva när jag kommer in ikväll om jag inte för trött... =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0