dressyr

Salo- igår var jag och red salo i paddocken. vi red dressyr och lite att han skulle lyssna på mina skänklar,och om jag tog i honom så skulle han inte bita tag i bettet och försöka sticka.
therese var med och hjälpte till hon visade mig hur jag skulle få honom att slapna av fort och efter ett tag fattade både jag och han.
Salo orkar inte riktigt att hålla galoppen jämt så han försöker tulta och det gillar inte jag att han gör så det ska han inte fortsätta göra. Det blev iallafall ett fint resultat i slutet men salo och jag ska börja träna massor på för jag vill ju ha lite att jobba med oxå.Jag vill ju att han blir en bra ponny som bara är en söt liten gullig och busig ponny.
Någon dag nästa vecka ska jag fota honom massor så då får ni se massa bilder:)



mvh//  EBBA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0