Börjar dagen med att försova mig...

Idag vakna jag halv 8 när Emy skicka ett sms och fråga om jag inte skulle komma idag.. Opps :P
Hade visst glömt å sätta på väckarklockan igår kväll..

Men nu är jag på jobbet iallafall och inget har väl gått så himla bra, men efter frukosten nu så blir det nog bättre.


Idag iallafall så är det förhoppningvis hoppträning för Maria med Lia. Ska bli roligt och se hur hon är på en hoppträning. Har ju hoppat henne några språng här hemma, men det har bara vart min lilla gymnastik övning, med 3 stuts och ett hinder efter.
Vi var ju även hos tandläkarn i Tisdags med henne och fick hennes tänder fixade. Det var inga fina sår i munnen som hon hade, så jag förstår om hon har slängt med huvudet nästan hela tiden när man tagit i munnen.
Men förhoppningvis så har det lättat lite tills idag.


Vilma och Mimmi kommer följa med ikväll oxå så det blir roligt =)

Om det inte blir nån träning ikväll så skulle vi rida ner till gropen och hoppa lite där nere med dom. Så det blir bra vilket som.

Längtar till första tävlingen med Lia, ska igentligen inte tävla nåt i år på lokal nivå utan bara åka på pay and jumper. Men skulle så gärna vilja åka till Högbo och hoppa en 80cm där. För dom hade från 80cm och isåfall så skulle Lollo med och hoppa 90cm och 1m.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0