Tävlings outfiter... :)

Här kommer mina tävlingsoutfits jag har på mina hästar när jag tävlar dom..



Lias saker

JW schabrak rött
JW luva röd
Veredus framskydd och young jump bakskydd
Hööks träns
Trainer sadel

Lia har svart läderutrustning


Lollo saker

Scharbak och Luva är köpta nere på GHS och är broderade med "Toulouce x" på ena sidan och "Jag är en angloarab" på andra sidan, tyvärr har jag ingen bild på det men får försöka fixa en
Veredus framskydd och young jump bakskydd
Hööks träns
Tranier sadel

Lollo har brun läderutrustning







Men just nu håller jag på och kollar på nya schabrak till flickorna. Lia passar i det mesta så henne är inte så svår men hon kommer få ett Lila Anna Scarpati scharbak - egen designat


Typ som det på bilden men lite annorlunda





Lollo är ju lite svårare att hitta nån bra färg till då hon är svettfux. Just nu har jag ju marinblå på henne, vill inte ha ett till marinbått schabrak utan en annan färg. Röd,gul,orange,lila eller nån annan färg passar inte på henne :( Det är typ bara blå och grön hon kan ha och grönt skulle jag aldrig sätta på min häst. 
Så då har jag hittat ett jättesnyggt scharbak till Lollo. :) 
Det är även ett Anna Scarpati schabrak som ska specialbeställas.. 


Men typ så här kommer det se ut 
Det här scharbaket kommer hon vara supersnygg i! Kommer passa jättebra till mina blåa jin sporrar:)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0