Söndag

Idag började jag som vanligt med att göra iordning stallet, tycker det är skönast att göra det på morgonen så har man hela dagen fri och kunna göra annat på istället för att man ska hem och göra det senare.

Städade foderkammaren oxå och la lite silikon längst fönstret där inne där mössen har börjat komma in. Så nu hoppas jag dom stannar ute. Fyllde på alla mat gjorde vi oxå.

När jag var klart kvart över elva så åktejag med Therese och Norma på valpkurs. Idag var det spår träning så då behövde hon en extra person med sig så då följde jag med.
Det gick bra och Norma var duktig =) Tyvärr glömde vi kameran hemma så det blev inga bilder :(

Åt Tacos med Ebba när jag kom hem och har suttit vid datan sen dess. Ska snart bege mig ut till stallet och ta in hästarna. Kankse hittar nåt att fixa iordning där nere så vi får se om det blir mer uppdatering idag.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0