Skoning imorgon


Imorgon får den lilla damen eller den stora damen kanske man ska säga nya skor på sig. Hon får bara skor fram och får gå barfota bak till nästa skoning oxå.
Det är bra å låta unghästar gå utan skor så mycket som möjligt.
Tror att Lollo oxå bara ska ha framskor den här gången. Eftersom hon börjar vila nästa vecka så kommer hon inte behöva det.
Sen kommer båda få skor bak nästa gång, det blir i December. Då har säkert snön kommit och jag börjar rida Lollo i Januari så då är det bra hon hon får. Och Lia börjas rida i Februari.



Nu ska jag slänga på mig träningkläderna och bege mig till stallet och vänta på att Vilma ska bli klar så jag kan åka till träningen i Tillberga. Vilma bor där så då kunde hon åka med mig ner.
Hoppas att knät håller nu, har inte tränat på typ 2 veckor nu.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0