Sjuk igen..

Idag vakna jag med huvudvärk och lite feber så jag stanna hemma från jobbet och sov lite till.
Har proppat i mig massa alvedon så jag ska kunna hålla på med allt jag måste göra idag. Eftersom jag inte har någon annan som kan rida och fixa mina hästar så får jag pallra mig ut och göra allt iallafall.

Och idag måste båda ridas eftersom dom redan vilat i 2 dagar och Lollo ska tävlas på Söndag.


Men iallafall börja jag dagen med att rida Lia för då har jag bara Lollo kvar ikväll när Ebba och Vilma kommer.
Sen mockade jag och fixade litegrann,  gick in och åt lunch och sen åkte jag och Therese och hämtade mamma.
Åkte förbi Granngården och köpte nya klippblad till klippapparaten, så nu kanske den funkar lite bättre.
Kollade även på en liten klippapparat utan sladd som är lite enklare att använda till magen, benen och huvudet.
Nu sitter jag här och ska snart ut till stallet igen och fixa klart det sista innan Vilma och Ebba kommer.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0