Första dagen på veckan - check!

idag hade jag en riktig chill dag.. Innan jobbet så mockade jag och fixade lite, och när vi släppte ut hästarna på frukosten så mockade hon det lilla dom hade gjort från när jag mockade .
Så när jag slutade jobba kl 3 så behövde jag inte fixa nåt i stallet. Så jag och Therese tog bilen och åkte till stan, hämtade ut paket, lämna tillbaka en sadel på hööks och fick med mig ett reflexländtäcke till Lia därifrån.
hoppas bara det passar på henne ... =)

Sen handla vi mat, tacos.. åkte hem å åt och tog in hästara efter det. Nu sitter jag här och inte gör så mycket.


Hästarna har vilat i 2 dagar nu. Lollos vila börjar nästa vecka så den här veckan ska hon bli lite nervarvad i ridning.. Ut i skogen nån dag och bara ha kul. Sen kommer hon vila fram till Januari.

Lia fick vila 2 dagar bara för det har vart så mycket för henne. Hon måste få smälta tävlingen och så.
Men imorgon kör vi på, dressyr i paddocken blir det imorgon.




Igår var jag, Vilma och Ebba på en liten utflykt och gjorde en sak.. Men den saken kommer jag inte nämna här på bloggen förns det är klart..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0