Då var man utan häst några dagar nu då:(

Båda mina hästar har fått nån hudinfektion eller nåt liknade. Vi vet inte än vad det är, veterinären var ut och tog massa prover idag så på Onsdag får vi reda å vad det är. Men dom har fått pencilin nu som dom ska få i ca 5 dagar eller nåt sånt. Så då ska dom vila och ingen ridning för dom. :( Så får vi se på Onsdag om dom ska få nåt mer än bara pencilin.



Så nu vet jag inte om jag kan vara med på Lia i Lurbo, det beror lite på vad det är och hur länge hon ska gå på medicin. Måste ju kunna träna henne ordentligt innan. Kommer bli väldig besviken om vi inte får vara med :(
Men jag hoppas fortfarande att vi kan vara med.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0