Då var 2 hästar ridna =)

Idag gick det snabbt och rida=) Therese följde med ut på Lollo i skogen medans jag red Lia.
Det var typ 4:e gången hon red Lollo så det var ju roligt.

Vi red runt Igelsta, skritta mest men tog även nån galopp och lite trav. Det gick jättebra och båda hästarna sköte sig super =)



Mockningen hade vi fixat precis efter jobbet sen gick vi på promenad med Norma och barnen. Therese gick in i skogen och hittade lite kantareller då.
Hittade även lite till när vi var ute och red som vi ska gå och plocka upp på Onsdag..


Idag är det handbollsträning men jag åker inte ner då knät ännu inte är helt bra. Hatar och sitta på sidan och bara kolla. Det kryper i hela kroppen och så blir jag bara sur och ledsen över att jag inte får vara med. =( Så bättre att stanna hemma, men på Onsdag så åker jag ner. Knät känns ju mycket bättre så ska nog prova vara med och springa lite då=)

Nu ska jag försöka hitta på någe kvällsmat. Någe förslag? Jag är sämst på att komma på vad jag ska äta för mat. Denna jag är sugen på just nu är Tacos men då måste man åka och handla. :l






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0