boring,..

Just nu har jag inte så mycket att skriva om, Lia och Lollo vilar så nu rider jag Emie lite ut i skogen.
Inget ansträngande utan hon ska bara ut och få ha lite kul. Måste rida barbacka hela tiden för sadeln har blivit för trång.. :P Tjockisen,, 
 
Kan försöka få med mig kameran imorgon så kan jag ta kort på stora magen =)
Så får ni se hur stor hon blivit.. Hon mår iallafall bra, vi hoppas dock att magen inte blir så myket större.
Men vi får hoppas att det är en stor och fin hingst =)





Ni får fråga på nu så det blir lite uppdatering här sen. Vill ha massa frågor...
Ska även försöka skriva klart Kittys historia =) men är det någe mer jag ska skriva om? Har lite bloggtorka just nu.. Känns inte så motiverat när man inte har nån häst att rida.




Har valt att lägga om Lias vila oxå, hon kommer få vila redan nu. för då kommer jag kunna sätta igång henne samtidigt som Lollo. Och då kommer vi kunna komma ut på fälttävlansbanan tidigare oxå=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0