redan onsdag??? ! :O

Tänkt att det redan är Onsdag, dagarna bara flyger iväg! :l


Idag var vi ut och gick/sprang med Lollo i ca 1min och hon var inge halt då. :) Super positivt!
Så nu ska vi börja ta små promenader med henne, max 10min i taget.


Lia går själv i sin hage och bara har det bra, den lilla fröken. Nu har jag verkligen ridabstinens och vill bara ut och busa med henne i skogen. Som idag när jag typ slutar nu och det är ljust och härligt så skulle det vara underbart!

Jag hade ju Emie å rida fram tills hon tappa sin ena framsko.. hon går typ inte att rida när hon inte har skor på sig. Det enda stället man kan rida på är i gräspaddocken. Och det är inte så kul och rida där med henne.
När man ändå inte kan göra nå direkt med henne.


Ikväll har jag handbollsträning, det ska bli kul men är väldigt trött i kroppen så vet inte om jag håller på å bli sjuk. :(
Hatar att vara sjuk!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0