Mimmi fick vila idag , igen ... :(

Hejsan!
Ja , idag fick mimmi vila idag igen :(
Känner mig jätta dum mot henne , när hon får stå hela tiden.
Det är klart att hon inte dör av de , men ändå :(
Men jag hinner verkligen inte rida!
Just nu i skolan är det prov tider , så det är bara hem o plugga.
Då hinner jag inte rida.
Sen har jag ju handbollsträningar mån - ons.
Då när jag åker till stallet efter, då är jag helt slut och kolckan blir för mycket :(
På måndagar och onsdagar kommer jag ut till stallet vid halv 8 tiden.
Och då ska hästarna snart bli nattade så :(
Känner mig jätte dum!
Men skolan går först nu.
Sen så är vi ju inte inne i en tävlings period , så de gör igentligen inge att hon får vila :)
Nog om detta!
Hade bra , kramis :)
hon kan hoppa , när hon vill :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0