Lördag:)

Idag så hade jag match i Eskilstuna så imorse fixade vi stallet snabbt, tvättade Lollo och grejade lite.

Åkte sen in till stan och åt, gick runt och kollade lite. Köpte en tröja på Gina. Sen skulle jag växla in massa stallhyra pengar och då kunde inte forex göra det då det var nå knas med deras ihopkoppling med Länsförsäkringar:( Så nu får jag åka ner nån annan dag å fixa det. Gick och köpte biljetter till Twilight oxå=D LÄNGTA!!!


Åkte sen vidare till Spiltan. Hittade massa saker jag ville köpa men spara till Globen =)
Men köpte iallafall ett par ridbyxor från begangnade sakerna, Helskodda röda JW byxor! Halva priset gav jag för dom:D






Matchen vann vi, spelade mot Torshälla och Tillberga hade tydligen inte vunnit mot dom tidigare så det var superkul =) Första bortavinsten oxå. 24-19 blev slut resultatet.


När vi kom hem så åt vi Tacos och myste till en film, FLICKA 2  såg vi

Carrie är en tonårstjej från storstan vars liv vänds uppochner när hon flyttar till en hästfarm i Wyoming för att bo med sin pappa. Men allt förändras när Carrie träffar hästen Flicka, en vild mustang som är lika egensinnig och envis som hon. De två kommer varandra nära och Carrie öppnar sitt hjärta för pappan och en snygg kille från trakten, men när en avundsjuk rival försätter Flicka i livsfara är Carrie beredd att göra vad som helst för att rädda sin bästa vän.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0