Inget jobb idag

Idag har jag inte jobbat då jag vakna med värsta huvudvärken! Har fått ont i huvudet nästan varje dag efter lunch. Har inte sovit så bra på många dagar så det kanske beror på det. Så idag sov jag ut ett tag.

gick ner till stallet till 9 iallafall när hästarna ska ut. Tvättade Lollo då oxå när jag ändå var där så jag bara har en häst att tvätta ikväll. Mockade hela stallet och gjorde de hö som behövdes göras.



Idag så släppte vi ihop Emie och Lia, har inte vågat det förut då jag har varit orolig att Lia ska sparka Emie. Vill ju inte att hon ska träffa magen och kanske skada fölet eller nåt sånt. Men iallafall så gick det jätteBRA! Lia gick runt lite och Emie gick runt lite, Lia kollade på Emie lite konstig när hon kom för nära men inget mer. Så nu får hon gå med Lia och Lollo ett tag.

Leo stog dock och ropa efter henne hela tiden och var lite ledsen när inte Emie kom till honom.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0