Gårdagen i Globen

Igår var vi som sagt i Globen, åkte dit till halv 12 så vi skulle hinna gå på annexet utan att stressa.
Hittade massa saker jag ville köpa, men höll i mina pengar och köpte bara sånt som var viktigt.... :)

Mest glad blev jag när jag hittade en Kingslands dunjacka 1000kr billigare :D Blev en svart i stallet för en marinblå som jag ville ha först



Hittade ett lila swarovskipannband till Lia och ett klarblått till Lollo. Även ett i orange till Jack fast det var fejk, men inget som syns.




Köpte även ett par klarblåa skydd till alla ponnysarna, ett lila kedjegrimskaft till Lia, chaps till Edvin, jacka till Edvin, snoddar och spännen med hästar på till Lea och ett vintertäcke till Lia.

Så det blev lite grejer men allt var sånt som behövdes köpas =)


Sen var vi på kvällsföreställning, ville mest bara se ponnyhoppningen där Sissela Smith var med.
Sissela vann hela skiten! Och var enda felfri ekipaget =)
Det var deras sista tävling tillsammans, och Sisselas sista ponny år. Så dom kunde verkligen inte avsluta på något annat sätt =) Så massa GRATTIS till dom !!!!!!





Sen hyllade vi Roffe för EM-medaljen. Är helt sjuk när man sitter på läktarn å höra alla applåder, skrik och tjohande. Vilken känsla han måste haft! Det tog aldrig slut och när det väl tog slut och dom sa nåt annat så börja ddet igen.




På invigningennumret så hade dom en häst som var utklädd till drake, hela munderingen menar jag då, vingar, mask som sprutar eld och allt sånt.
Snacka om sjukt snäll häst!!!




Avslutnings numret med Lorenzo var helt magiskt!






Nu längtar jag till Göteborg horse show som Ebba och jag åker ner till :)
Det är inte lika mycket show där nere men det är lika roligt å se alla duktiga ryttare och sen mässan som dom har är superbra! Förra året ville jag inte åka därifrån =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0