fortsättning - galen ...

ja , när jag hoppade upp på henne så blev det fart i henne igen.
Jag började att skritta på lång tygel.
Sen testa jag o trava lite , det gick bra.
Sen började jag värma upp henne , i alla gångarter.
Hon va pigg , men det va bara kul :)
Jag hade ställt upp en bom på en volt.
Rullade lite på den i båda varven i både trav o galopp.
Vi tränade på att hon ska vänta mig innan hon "hoppar" över bommen.
I början sprang hon mest , men sen så blev hon jättefin och kunde gå lugnt.
Jag körde 5 volter på rad , sen gick jag ut på 4-kantspåret och galoppa lite på rakt spår , då fick hon upp sin fart igen :P
sen bytte jag varv och gjorde samma sak :)
Sen la jag upp bommem på "sockerbit" , och hoppade lite där.
Då var hon också väldigt pigg i början och ville bara springa , men sen väntade hon jättebra på mig!
Fick jättefina språng på slutet!
Jag är ganska nöjd ändå med ridpasset :P
Även om hon var väldigt pigg och det massa strul innan.
på väg hem var hon också på två :P
duktig ponny! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0