Förlåt för en extremt dåliga uppdateringen...




Just nu har nästan alla hästarna i stallet vintervila, mimmi rids litegrann nån gång. Men alla dom andra står helt.
Så då finns det inte mycket att skriva om.

Men om några veckor så kommer det en superrolig grej hända!!! :) Jag och Vilma är nog dom som längtar mest!
Ni kommer få veta lite mer om ca 3 veckor=D


Lollo börjar bli frisk nu ige efter ännu en medicin omgång. Denna gången så hade hon fått lymfangit (stavas??) i ena bakbenet. Så hon har gått på medicin i 5 dagar och har imorgon kvar. Så från och med imorgon när hon ska få gå i hagen så kommer denna lilla dam få ha skydd på sig i hagen. Hatar skydd i hagen, men vad ska man göra när hästen skadar sig hela tiden. Å det är inte bara några skrubbsår utan det är ju allvarliga grejer den lilla fröken drar på sig. Så nu trotsar jag allt och sätter på skydd. :l





Nu till helgen är det ju Stockholm international horse show och dit ska vi alla i stallet, nästan.
Vi är ett gäng på 9 personer som ska åka upp och ha kul =) Men iår ska jag inte handla nåt om jag verkligen inte hittar nåt superbra. Ska försöka å inte slösa massa. Men jag å pengar är lika med noll... :p

Det enda som jag verkligen vet att jag behöver titta på är en ordentlig vinterjacka. Så jag hoppas jag hittar en för vettigt pris =) Helst en Kingsland då alla deras jackor är så jävla snygga! :P










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0