2 veckor kvar

Nu är det bara 2 veckor kvar tills jag ska börja rida Lia igen! Längtar väldigt mycket.

Och då kommer även våran nya c-ponny till stallet. En 4-årig valack som Vilma och jag ska utbilda och ta ut på tävlingsbanorna. Kommer bli så kul å få se hans utveckling =)

Om ni vill se bild på han så måste ni kommentera annars får ni vänta tills han kommer..



Mycket annat har inte hänt på hästfronten, Lollo har fått gå ut i hagen. Men hon har blivit en riktig argbiga för att hon inte rids :Z Idag när jag skulle ta av henne skydden så bet hon mig i rumpan!
En hel månad ska hon stå! Hur ska man göra för att hon inte ska bete sig så här? Rida igång henne tidigare är inte att tänka på. Å massa mat måste hon ha för att inte förlora sin fina hull hon har nu.
????? :S:S:S:S




Kommentarer
Postat av: amelia

Jag vill se bilder på jack ! :)

2011-11-25 @ 10:04:09
URL: http://ameelia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0