Träning

Hemkommen från träningen i Uppsala för Lena. Gick super bra hela ridpasset:)


Började med att värma upp hästarna i paddocken, travade lite bommar för att hitta rytmen och tempot.
Sen fortsatte vi på 2 räcken, inga problem med dom alls.


Första hindret vi gick till var vattnet, trava igenom det några gånger och sen hoppade vi uppför och nerför. Sjaket skötte sig superbra.
Sen fortsatte vi till en stor stock, hoppade den utan att tveka. Efter det hoppade vi 1 uthopp och sen trappa nerför. Inga problem där heller och idag så droppa hon bara ner för kanten istället för att hoppa som hon har gjort tidigare.
Efter det tittade vi bara på alla hinder som fanns på banan och la ihop allt till en bana och hoppade den.
Sjaket gick som en klocka och hoppade allt jättebra:D Supernöjd idag!


Det bra var att banan vi hoppade idag är typ den banan det kommer vara på Söndag + 3 hinder typ.
Så Sjaket och jag kommer inte ha några problem alls. Så vi hoppas på en placering nu, bara vi får till dressyren tror jag det kommer gå super:)



Lite bilder kommer efter jag har tagit in hästarna som jag ska gå och göra nu.. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0