Packat och klart

Då var hästarna ridna och sakerna packade och smörjda, endast sadel som ska in i lastbilen.


Saker jag har med mig:


Toulouce

Dressyr träns
Terräng träns
Sadel
Sadelgjord med magplatta 
Valinga sadelgjorden
Sadelpadden
Terräng bröstan
Hopp bröstan
Marinblå luva
Turkos luva
Vit schabrak
Marinblått schabrak
Turkost schabrak
Veredus skydden
Terräng skydden
Regntäcke
Ländtäcke
Nummerlapp
Agria mappen

Svamp
Hink
Handduk
Svettskrapa
Puts saker
Mat

Hackamore
Broddlåda
Sjuklåda
Ryktlåda


Mig

Charles owen hjälm
Terräng hjälm
Säkerhetsväst
Vantar 2 par
JW kavaj
Pikeur kavaj
Skjorta
Plastrong
Hårnät
Nummerlapps hållare
Vita ridbyxor 2 par
MH ridstövlarna
Tretorn ridstövlarna
Spö, dressyr och hopp
Regnkläder
3 par strumpor
Terräng dräkt
Medical Card



Nu tror jag att jag har med mig allt. Ska gå igenom allt igen när vi tar in hästarna.

Det ända som är kvar nu är att knoppa Lollo, men vi gör bara flätor på henne ikväll så rullar vi ihop till knopper imorgon. Tvätta henne kan jag inte göra för det är för kallt. :( Men hon är inte så smutsig så det räcker med en ordentligt genom borstning.


Så hoppas jag det går bra imorgon. Om jag klara dressyren så tror jag de andra momenten kommer rulla på.


Blir att lägga sig tidigt då vi ska upp kl 5 imorgon.. Inte så himla roligt men ska man tävla så får man allt pallra sig upp.. :)


Önska oss lycka till på våran första Fälttävlan:D

Kommentarer
Postat av: jojjo

lycka till. hoppas de gick bra *:D

2011-05-14 @ 18:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0