Måndag igen..

Då var det Måndag igen, veckorna bara flyger iväg.

Denna vecka blir en fullspäckad som vanligt.. :) Börjar idag med att åka och träna Sjaket inför Fredag, ska ju debutera 110 i Kumla så behöver träna lite.. Sen ska Lollo ridas dressyr.

Imorgon tror jag det blir rätt så lugnt, 3 hästar ska bli ridna då.

På Onsdag ska jag nog träna för Evelina med Lollo och Kitty och Leo ska på pay and jump på kvällen.

Torsdag så är det fälttävlansträning i Enköping, jag hoppas jag kan vara med på Sjaket och bara hoppa lite småhinder, bara för att hon ska hinna ser lite mer fälttävlans hinder innan Uppsala om 3 veckor.
Lollo ska förhoppningvis oxå med men henne ska Maria prova då.

Fredag så bär det av ner till Kumla vid 12 och första start är kl 15. Hoppar 1m och 110cm med Sjaket, när jag kommer hem ska 1 eller 2 hästar ridas.

Lördag ska Ebba och Lilly åka och träna fälttävlans i Hebygropen. Sen på eftermiddagen ska vi till Strömsholm och titta på en kompis 3-åring som ska vara med på 3-årstesten.

På Söndag sen så åker jag och Therese upp till Hofors med Lollo för en heldag med träningar för Lena.


Sen var det Måndag igen.... :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0