Dagens ridpass



Toulouce och Kitty-
Therese följde med ut på Kitty när jag skulle rida Lollo. Dom fick en lugn tur ut i skogen, eller fram och tillbaka på skogsbilsvägen. Båda var jätteduktiga och tyckte det var roligt.


Sjaket-
Idag provade jag ett nytt bett på henne, då hon är blir väldigt stark och tung när jag hoppar ute i terrängen när det går snabbt. Så idag provade jag ett bett som Pessoa har tagit fram.
Så här ser det ut.
Och so mjag trodde så funkade det jättebra, hon lyssnade superbra. Från att galoppera i fullgalopp så fick jag tillbaka henne på 1 sekund till en "uppåt" och lugn galopp.  Red rut gropen så gick ner och provade hoppa några småhinder där och det funka oxå bra att hoppa med. Så på Torsdag när vi ska träna för Lena ska jag prova ha det bettet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0