Bloggat??? Nej....

Har inte orkat blogga på hela helgen. Var inte riktigt nöjd med tävlingen, vissa saker var bra sen fanns det saker om var katastrof!! Så har haft massa och tänka på och sen mitt upp i allt så börjar jag bli sjuk igen:(

Vill inte skriva nåt om tävlingen, men det kommer bilder imorgon och om jag orkar ladda upp filmera så får ni filmer på hopprundorna.



Idag så red jag iallafall Kitty tillsammans med Therese som red Lilly. Vi red till Gunsta och red lite i vattnet och sen hem. Det är så himla mysigt att rida trava/galoppera eller bara rida i vatten med hästarna, dom verkligen älskar det.
Får se om man kanske kan få med sig den lilla kameran och fota lite när vi rider i vattnet. :)



Nu ska jag gå och ta ur "ögonen",,,,, sen sova. Jobba imorgon igen och sen är det bara Kitty som ska ridas imorgon oxå.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0