Pay and jump





Lilly- Idag så har vi varit ute på en skittur ner till gropen och hem. Men nere i gropen så klätrade vi upp för en backe och det gick super. Lite djup snö så lilly fick kämpa sig upp hela vägen men det gick bra.
Nu kommer det lite från pay and jumpen igår!!



Pay and jump i näs- Igår så var vi i näs och hoppade en pay and jump. Det var min första start på lilly och vi hoppade 70 cm. Första rundan gick jätte bra ända tills det 6 hindret för när vi hade kommit över det 5 hindret så vickade hela Lillys sadel och då var det bara att hoppa av och fixa om den sen hoppade jag klart dom sista fyra hindrerna och det var en kombination med räck och oxer och det gick jätte bra. Sen när vi hade hoppat klart så frågade domaren om jag ville göra en omstart och då sa jag ju så klart ja. Andra rundan så på första hindret så rev vi det för jag råkade fatta galopp lite för sent. Men sen gick det bara super på dom kommande hindrena och det 5 hindret var en trippelbarr och det och kombinationen har vi aldrig hoppat tidigare så jag var jätte nöjd med Lilly för att hon gör alltid sitt bästa. Amanda min storasyster var min hästskötare under hela dagen.
Jag kan lägga ut lite bilder en annan dag för nu hinner jag inte.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0