Toulouce

Idag så var Lollo ute i hagen hela dagen. Så nu när vi tog in dom så gick jag ut och longerade henne och sprang med henne. Hon var inte lika busig idag, som tur var..

Så hon fick trava runt i kanske 5min i båda varven och hon haltade knappt nåt. Det kunde komma nån gång i vänster varvet när hon slängde med huvudet och busade men när hon hade lugnat sig så försvann det.

Hon får iallafall vila imorgon oxå och sen longerar jag henne på kvällen, för att kolla henne.
Så förhoppningsvis kan jag börja skritta henne till helgen:D Så vi kommer kunna vara med i Ludvika nästa helg.



Nu går hon iallafall med globus damasker fram och vanliga damasker bak.. Tycker inte riktigt om det men om hästen kommer in med minst ett nytt sår varje dag så måste man:(

   




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0