Söndag..

Idag har jag haft fullt upp hela dagen..

Börja med att jag vakna halv 6 imorse och kunde inte somna om så jag låg å vila till halv 8..
Gick ut till stallet och då hade Therese redan fodrat och släppt ut alla hästarna förutom Kitty.
Medans Kitty åt sitt hö så fixade jag och Therese stallet. När vi var klara så stack jag ut på Kitty. När jag kom tillbaka så började jag smörja alla mina träns, bröstor, martingalar, sadelgjordar och transportgrimmor.
Hann nästan med allt innan jag skulle åka med Sjaket till Evelina och träna, tränade från 1 till 2 ochvar hemma vid halv 3. Då gick jag in och åt och sen gick jag ut igen och tvättade lastbilen och sen fortsätte jag och smörja klart alla saker.
Vid 5 stack jag ut på Emie och red runt Tillberga, en runda på ungefär 1mil. Så kom tillbaka till tjugo över 6. Tog in hästarna och fixade klart det sista. Gick in och lagade mat, efter maten gick jag och mamma ut och fodrade hästarna och nu sitter jag här.

Och mina ben är helt slut, nästan lite spagetti.. Både när jag red Kitty och Emie travade jag nästan hela tiden och galopperade litegrann. Såjag skrittade fram dom och skrittade av dom, ungefär..



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0