pay and jump köping


Lilly- Igår så var jag,Vilma och Camiilla i Köping på en pay and jump. Jag och Vilma hoppade 70&80 cm. I 70cm så gick båda felfria men i 80cm gick Vilma felfri och jag fick 8 fel. Jag gjorde en fel ridning och en gång tappade jag stigbygeln men jag är jätte nöjd iallafall jag tror att Vilma oxå är super nöjd. Vilmas ponny heter mimmi och är en mysig c-ponny.
Och Vilma är med mig och Lilly på lite pay and jumper nu och så hopptränar vi tillsammans det är ju så mycket roligare om man är två som kan göra saker tillsammans :)









Kommentarer
Postat av: vilma

Jag är super nöjd :)

Det är mycket roligare att vi kan göra allt tillsammans och att vi har hittat tillbaka till varandra igen :)



Kram vilma

2011-03-15 @ 21:10:53
URL: http://ponnypyret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0