mitt huvud!! :S

Gud vad jag inte tycker om och vara sjuk... Har så himla ont i huvudet så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Och fryser gör jag oxå.. :(
Tror tyvärr att jag kommer om planera min dag och inte rida alls.
Jag kommer inte kunna koncentrera mig känner jag och då är det ingen idé.

Ska nog ta Kameran och gå ut och sätta mig i hagen och fota hästarna i det fina vädret:)

Får se om mamma eller jag går upp med Emie till Boa sen, ska ut och gå med Lollo idag iallafall så jag ser hur det är med hennes ben.



Sen ska jag sätta mig framför tv:n med en kopp te och bara sitta där.




Therese åker till Björnrike i kväll så vi får planera vårat lilla projekt när hon har kommit hem.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0