Lördag:)

Idag så har jag hunnit med massor, fast borde ha hinna mer..

Började dagen med att vakna klockan 7 och kunde inte soma om så då åt jag frukost och var i stallet till halv 8.
Då tog jag ut Kitty på en tur runt gropen, varje gång man rider ut så blir det runt gropen just nu för det är de enda stället som man kan rida på, lite tråkigt.

När jag kom tillbaka så kom Therese och ungarna till stallet och hjälpte mig och fixa stallet.
Vid 10 så åkte vi hem till Mormor och Morfar i Heby. Våran moster och kusin från Belgien kom hem igår:D
Euan hade växt massor, super stor kille som kommer ha en sån lyx med att han kommer lära sig 4 språk innan han änns är 8. Mamma- svenska, Pappa- engelska, Dagis- Hollänska, Skolan- Franska. Lite lyx eller? Önskar man kunde så många språk... :P

När jag kom hem så var jag så duktigt så jag tog och städade mitt rum, blev precis klar:) Så nu vet jag att mamma kommer bli glad när hon kommer imorgon. Hon har väl tjatat på mig i kanske 1 månad att jag ska städa så nu är det gjort.
Jag är sämst på att hålla iordning på mitt rum, om nån dag så ser det säker ut som det gjorde innan jag städa. Men när det gäller vårat stall så tål jag inte om det är smutsigt och stökigt. Det är lite roligt.. Men man tycker allt det är roligare att städa någon annans rum än sitt egna..


Nu ska jag ut till stallet, fixa iordning det sista och rida Sjaket. Hennes ska jag bara skritta, för imorgon ska jag träna för Evelina.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0