inte hänt mycket idag inte..

Therese mockade imorse medans jag släppte ut hästarna så det slapp jag. Slutade jobba kl 13.30 så gick till stallet då och fixade lite hö sen gick jag upp och slappa framför tv:n. Både Sjaket och Kitty skulle vila idag och Emie tog mamma eftersom Linn skulle komma och rida Leo, då blev det bara Lollo kvar och eftersom hon har trampat av sig båda framskorna så tog jag och gick en promenad på 30min med Ebba och Lilly.
Efter det så smörjde jag Emies saker som mamma hade haft och plockade lite i stallet och sen var det klart för dagen.


Imorgon ska jag rida Sjaket för Evelina och så får Lollo vila kanske beroende på hur det blir med en sak imorgon.
Ska föröska hinna med kitty oxå, eller så frågar jag Therese(Lillys medryttare) om hon vill longera Kitty eller gå en promenad med henne.. Annars kanske mamma hinner gå en promenad med henne.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0