hemma:(

Idag- Idag så var man hemma efter en hel dag på alborgen. Det är typ som fångarna på fortet.
Imårgon så ska jag ut till lilly igen det ska bli kul att rida henne igen fast jag gjorde det igår.Igår så red vi lite ska skriva om det nu!



Lilly- Igår så var vi ute på en skrittur up på skogsbys vägen med Leo,Emi,Sjaket och så klart Lilly.
Det gick bra för Lilly hon var lite pigg med det är ju bara lite roligt. Jag hade jaktkandaret igår oxå så nu har hon börjat vänja sig vid det och hon stog inte bara och stegra som hon gjorde först gången som vi provade det bättet.



Kitty- Igår så var vi i ridhuset och red lite dressyr och tränade väldigt mycke på att hon skulle lyssna på mig under hela ridpasset. vi galopperade i båda varven hon lysnade bättre i vänster varv och den blev samlad och fin men i höger varv så blev det typ bara att hon sprang på efter långsidan men jag fick stopp på henne efter den andra långsidan. Jag ska ju börja rida henne nu så det ska bli jätte kul så numera så kommer jag att rida Kitty.







Kommentarer
Postat av: Madde

Varför ens ha ett jaktkandar om din häst stegrar? Kanske är för skarpt för henne? Din häst är söt..:):)

2011-03-16 @ 15:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0