Helgen..

Helgen blev ju inte riktigt som jag hade tänkt mig. Idag så har jag inte haft nån ork alls. Blev så himla besviken att jag inte kunde tävla idag så har inte gjort nånting. Sjaket skulle jag ha ridit men hon fick vila då jag knappt ville gå ner till stallet:(

Men men,, nu är det bara att ladda om till nästa tävling. Får väl se om det blir nån med Lollo eller hur det blir. Hon var fortfarande halt idag. 



I veckan ska jag försöka ta lite fina kort på hästarna så jag kan presentera dom här:)  



Sen har Therese och jag pratat om en rolig sak.. Så vi ska planera och räkna lite så får vi se om ni får reda på vad det är vi planerar.. :)


FRÅGA:
Om vi skulle bygga ridhus hos oss, Skulle du vara intresserad av att rida i vårat ridhus?????


Kommentarer
Postat av: vilma borglund

jag är intresserad :D

2011-03-28 @ 15:06:04
URL: http://ponnypyret.blogg.se/
Postat av: Amelia

Ja de är jag ! :D

2011-03-28 @ 17:56:34
Postat av: Jossan

Ja det vore toppen med ett ridus i närheten!! :D

2011-03-29 @ 12:40:23
URL: http://onfourlegs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0