Väntar

Nu väntar jag iallafall på att Ebba ska komma hit, får inte tag på henne så vet inte riktigt när hon kommer.
Sen ska vi ut och rida Kitty och Lollo. Och sen ska allt packas.
Det blir ju inte så mycket nu eftersom Sjaket inte följer med. =(
Så jag hoppas Lollo sköter sig och vi kommer hem med många fina rosetter.. eller 3 iallafall, eftersom vi hoppar 3 klasser..



Imorgon åker vi inte förns kl 11, det tar ca 1.5 h och åka dit så då är vi uppe till halv 1 ungefär. Då hinner vi packa upp alla saker och Lollo hinner jag gå en promenad med innan vi startar runt 3.

Datan, kameran och videokameran följer med så ska försöka hålla er uppdaterade hur det går om dagarna. Och vad vi gör all dö tid som kommer bli..


Tänkte knäppa kort på allt jag ska ha med så får ni se alla saker som man måste ha med till ett meeting..
Tur säger jag bara att det är sommar, då behövs inga mängder med täcken och såna saker med iallafall... :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0