Klara för dagen =)

Då var vi klara för dagen och ska snart gå och lägga oss, men först ska vi titta på film =)

Efter Lollos start imorse så har vi vart ute och gått med henne ett antal gånger och hon har duschat och fått mat.
Sen åkte vi till Furuvik men vände lika snabbt som vi kom dit då dom inte hade öppnat vattenparken än och då tyckte vi inte det var nån mening att betala massa pengar för att kolla på lite djur och bada i havet.
Då åkte vi till stranden bredvid anläggning och badade där istället. Super lång grunt är det, man kan nog gå 40-50m utan att det högre än till knäna på mig..

Efter det åkte vi tillbaka hit och har varit ute och gått med Lollo, hon har fått ätit massa gräs och blivit longerad i paddocken. Hon tyckte det var jätteroligt och få springa av sig och busa.. Bockade ett antal gånger.
Hon kommer bli superglad imorgon när vi kommer hem och hon får gå ut i hagen med hennes kompisar.

Det värsta nu oxå är att hon har blivit brunstig mitt upp i allt och står och kissar lite överallt.. =P t.e.x så står en häst 2 boxar bort å sparkar hur mycket som helst i väggarna och hon bara kissar och ser jätteglad ut. Knäpp häst.....



Imorgon är det uppstigning ännu tidigare. Mindre starter imorgon så startar väldigt tidigt.
Först ut och gå med Lollo i 10min
Sen fodra henne
Gå och äta frukost
Ebba och Linn går en längre promenad med Lollo medans jag och mamma mockar
Fixar henne och mig
hoppar första klassen som börjar kl 9
Packar ihop alla saker och sedan åker vi hem
När vi kommer hem är det massa saker som ska fixas så uppdatering om morgondagen kommer imorgon kväll.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0