Kitty =)

Då var allt klart med Kitty. Som jag nämnt tidigare så ska ju Kitty säljas.

Men nu har vi hittat en jätte duktig tjej, båda trivs superbra med varandra och dom kommer ha så kul tillsammans.
Först ska dom ha henne på foder, men kommer köpa henne så fort pengarna rullar in då det är hon själv som ska betala och det är ju inte så lätt när man går andra året på gymnasiet och inte kan jobba.
Men allt kommer bli så bra. Och dom bor bara 1 timme härifrån så vi kommer kunna hälsa på henne massor och dom kommer troligen komma och träna för Therese nån gång oxå:)

Idag så fick hon rida Kitty igen och då gick vi även ner i våran terränggrop och hoppade lite där nere och båda tyckte det var superskoj=)
När vi kom tillbaka så skrev vi iordning alla papper och pratade massor.
Så nästa Onsdag kommer vi köra ner henne till dom. Dom skulle ju kunna hämta henne som många gör, men vi tycker att det är roligare att se hur hon ska bo med egna ögon.



Kommer förstås sakna min lilla flicka. Vi har ju ändå haft framgångsrika tävlingsår tillsamans med massor av placeringar och minnen. Men jag känner mig klar med henne och jag kan inte utvecklas mer på henne och har inte tiden till henne så då är det bättre att hon får komma till någon som verkligen lägger 24-7 på henne.



Kitty kommer alltid finnas i mitt hjärta <3








Vinst i Märsta 2008 :)

Kommentarer
Postat av: vilma

Kommer sakna henne:(

Men jag hoppas och tror att hon kommer få det bra nu också! :)

2011-06-09 @ 22:17:52
URL: http://ponnypyret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0