Gud vad tomt det är =(

Gud vad tomt det är nu när jag inte har en enda häst att rida.
Sjaket är fortfarande skadad
Emie är ju betäckt så hon ska bara skrittas
Kitty åkte ju i Onsdags
Lollo är hos Maria


Alla försvann på engång. =( Känns lite konstigt från att rida 3 hästar till ingen. Alla säger att jag ska njuta och tycka det är skönt men det är det inte, det är bara tomt. Jag hatar när jag inte har nåt å göra, jag är ingen som kan lägga mig framför TVn och kolla på serier eller nåt sånt mitt på ljusa dagen. Utan då vill jag vara ute och göra något.


Så om det finns någon därute som behöver hjälp med sin häst så våga fråga =)




Ebba och Lilly var iväg och tävlade idag oxå. Vi var till sala och hoppade en 80cm (LD). Det gick jättebra för dom.
Tyvärr fick dom ett stopp på ett hinder där Ebba tappade benen totalt, men sen gjorde dom omstart, för det var bara clear round och då var dom Nolla. =)




En sak till som jag måste tala om är oxå att Vilma från Hällby har flyttat med sin ponny Mimmi till oss. Ebba och hon tränar och tävlar så himla mycket tillsammans så nu blir allt så himla mycket enklare, slipper åka fram och tillbaka över allt. =) Hoppas Mimmi och Vilma kommer trivas i vårat stall =D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0