Allt <3

Lilly-  Hej alla läsare nu ska jag börja blogga lite mera om lilly och min ridning.
lilly och jag har ju varit ute och tävlat 2 gånger nu och det har varit clear rounder och kom fel fri båda gångerna så det var ju lite roligt tyckte jag så klart:)
lilly och jag har kommit långt med hoppningen sen sist nu kommer vi ju runt 80 banor utan problem :)






Lilly- Idag så har vi varit och gått ponny ridning med Lilly och leo och dom tyckte att det var kul med alla små barn som ville pyssla om dom hela tiden. Där var vi i ungefär 1h 30 min kanske.
Nu har ju Lilly börjat gått ute om nätterna och hon tycker att det är jätte skönt så det får hon nästan göra varje kväll <3 
hon har ju busat lite i hagen på dagarna och det är ju kul att se :)




Kitty- Nu har jag ju börjat rida kitty väldigt mycket eftersom jag lär mig så mycket på henne och jag tycker ju om henne oxå.
Kitty ska jag hoppa på våran pay and jump sådet är jag lite närvös för men det kommer nog att gå bra hoppas jag som vanligt:)


Nalle- Nalle är våran kompis lilla ponny som jag red lite idag:)
jag åkte up till honom i granstallet och skulle börja rida ner till våra stall eftersom vi skulle raka honom så efter vi hade rakat honom så skulle jag ju skritta hem honom igen och han stog och stutsade lite fram och tillbaka  h an bockade några gånger så jag höll på att flyga av men jag klarade mig som tyr var




Mig-  i torsdags så åkte ju jag med camilla up till älvkarleby och hjälpte henne med lollo så det blev ju många promenader för mig och lollo men jag hade rigtigt kul hela helgen tack camilla attjag fick följa med <3 <3






kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0