very very boring..

Just nu känns inget kul. Bloggen har inte den bästa uppdateringen eftersom jag inte har en enda häst att rida.
Sjaket är fortfarande halt och vi ska till Strömsholm med henne i veckan. Lollo är hos Maria tills på Tisdag, då hämtar vi hem henne och sen ska hon vila hela Juli. Emie är juu betäckt och ska ta det lugnt och inte bli uppstressad nu under första tiden.
Jag får ju rida Lilly lite ibland men det är inte samma sak, jag vill ha mina hästar tillbaka.
Ebba kom tillbaka tidigare från sin farmor så nu blir det mest att stå på marken och hjälpa henne att rida så som jag har ridit henne.


Idag var vi iallafall till Baståsen och kollade på Lollo och Maria. Dom var jätte duktiga =)
Klarade dressyren jättebra, hon blev lite spänd när hon kom in i ridhuset. Hoppningen klarade hon utan problem, det var en svår bana men Lollo klara det på 0 fel. I Terrängen blev dom uteslutna men hon kom ända till 11 av 15 hinder.
Så det är superbra! Hon kommer nog bli något bara hon landar lite i huvudet =) Men det kommer, ju mer rutin hon kommer desto bättre går det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0