Svar på kommentar

pelle om En tråkig sak!:
Tycker det Har varit dåligt uppdatering av bloggen :(


Svar: Det tycker jag själv oxå. Men som jag skrev för en vecka sen så har jag inte så mycket att skriva om. Det är inte så roligt å sätta sig å skriva varje dag om att hästarna vilar och jag har borstat och gosat lite med dom. Händer inte så mycket här nu.
Men ska försöka komma igång igen nu när jag ska börja rida Emie igen.
Ska försöka skriva ihop lite inlägg om olika saker oxå.





!!!!!!
Om det är någon som vill ha hjälp med sin häst/ponny så hjälper jag mer än gärna till.
Om det är till försläjningen eller att den bara ska bli riden under en kort tid, inga problem.
Jag kan både ha hästen hos mig nu fram till hösten och jag kan även åka iväg.
Har du en häst som du vill ha ut på tävlingsbanan men känner att du inte vågar/kan ( eller vad det kan vara) Så gör jag det gärna.
Spelar ingen roll vad de är för problem. Bussiga hästar inga problem.

Maila [email protected]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0