Sjaket =)

Igår var Ebba och jag till Strömsholm med Sjaket på återbesök.
Hade tid vid 2 och fick vänta i 15min sen sprang vi fram och tillbaka i deras spring gång. Och han tyckte det såg jättebra ut. Så hon blev friskförklarad. =)
Men Sen behövde vi vänta i ca 1h på hovslagarn, då hon skulle få lite specialskor på fram så hon ska rulla mer i trakterna. När vi gick därifrån tyckte hon de var lite obehaligt men hon rätta sig snabbt och när vi kom hem så var det inga problem.

På Måndag ska jag börja skritta igång henne, då hovlagarn tyckte jag kunde ge henne några dagar att vänja sig vid sina nya skor. =)



Så nu är vi på G igen så får vi se vad som händer i framtiden...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0