Helgen

Igår hade vi halvårsfika för lilla Lea. =) Efter det så red Ebba på lilly, jag på Emie och Vilma på Mimmi till Gunsta gropen och badade lite med hästarna. Dom tyckte det var jätte roligt.
Var borta i nästan 2,5timme... Skritta nästan hela vägen dit och hela vägen hem, blev bara lite trav så det tog ett tag.

På kvällen så målade vi lite på dom nya hindrena. Och imorse forsätte vi=) Snart är dom helt klara. Ska bli roligt att hoppa dom sen, men det kommer väl ta ett tag innan jag får göra det... :(


Nu ska Ebba och jag gå ut och måla lite till innan några kompisar till oss och ska trän för Therese nere i gropen.
Ebba följer med på Lilly och jag tar med Emie, så dom får busa lite där nere=) Emie kommer vara superpigg och säkert stutsa hela tiden..


Efter det ska vi måla lite till och så får vi se vad som händer. Kameran hänger med ner till stallet nu så ni kanske får se några bilder på dom nya hindrena ikväll.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0