falsterbo=)

Idag var jag, Ebba och mamma i Falsterbo och shoppade loss =) Kollade på massa olika klasser på hopparenan oxå..

Hittade massa saker till fynd priser =D

3 st fleece täcken köpte vi + ett flugtäcke till leo i samma mönster



en munkorg till Lilly


En gelepadd/antiglidpadd


En söt jacka till Edvin


Pikétröja, strumpor och ridvantar till edvin


Ebba hitta en rosa kingslandsjacka



ett par jodpurs till edvin



Nosluddar till Leo


Flughuva till leo


Tävlingskjortor från Equi-Themé till mig och Ebba



jag köpte ett scharbrak, det är ljust beiget med brun snurra. Färgen är inte som i verkligheten.


Och ett par strumpor till mig






Vi hittade även det här täcket åt Leo när vi var på Ullared =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0